Het juiste vervoerbewijsvoor u geselecteerd. Dat vinden wij logisch.
2 vrouwen wachten op bus

OV-chipkaart verloren/gestolen/kapot

U dient direct contact op te nemen met de Klantenservice van OV-chipkaart (https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/kaart-is-defect) om daar een vervangende OV-chipkaart aan te vragen. Wanneer u de vervangende OV-chipkaart heeft ontvangen en u bestelt uw product doorgaans via www.mijnsyntus.nl, dan dient u het nieuwe OV-chipkaartnummer te wijzigen in uw account via www.mijnsyntus.nl.
Indien u reeds een Syntus product op de oude OV-chipkaart had staan, dan wordt deze automatisch overgezet op de nieuw OV-chipkaart.

Wat kan Syntus Klantenservice voor u doen tijdens de overbruggingsperiode?

 

Bij een vrij reizen product
  • Syntus Veluwe Vrij
  • N-sterabonnement
  • Twee Stedenabonnement Enschede-Hengelo

Dan kunnen wij een tijdelijke reisbrief opstellen voor een maximale periode van één week. Tussentijds gemaakte kosten vergoeden wij niet.

Bij een saldo georiënteerd product
  • Altijd Korting
  • Altijd Korting Scholier
  • Dalkorting Oost

Dan adviseren wij u om met een anonieme OV-chipkaart verder te reizen en vervolgens de extra gemaakte reiskosten tijdens uw reizen met Syntus te declareren d.m.v. een reactie via www.mijnsyntus.nl.

U noteert daarbij de volgende gegevens:

  • het OV-chipkaartnummer van de kaart waar het product op stond
  • de periode waarbinnen is gereisd met de anonieme OV-chipkaart met een maximum van één week
Bij saldo vol tarief of reductietarief

Dan verleent Syntus geen service.

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf met onze nieuwsbrief op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en reisinformatie.