Het juiste vervoerbewijsvoor u geselecteerd. Dat vinden wij logisch.
2 vrouwen wachten op bus

OV-chipkaart én zichtabonnement (Syntus Sterabonnement of Syntus Trajectkaart) zichtbaar kapot, verloren of gestolen

Heeft uw abonnement een looptijd van 2 maanden of langer?
  • U dient direct contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart (https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/kaart-is-defect) om daar een vervangende OV-chipkaart aan te vragen.
     
  • Wanneer u de vervangende OV-chipkaart heeft ontvangen, dient u  het nieuwe OV-chipkaartnummer te wijzigen in uw account via www.mijnsyntus.nl en daarna een duplicaatkaart aan te vragen via ‘Mijn producten’ in Mijn Syntus.
     
  • Syntus Klantenservice kan een verklaring (tijdelijke reisbrief) maken waarin staat dat u bij ons een geldig abonnement heeft. Deze verklaring heeft een geldigheidsduur van maximaal één week. Deze verklaring is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren (088 – 033 1360 - lokaal tarief).
Heeft uw abonnement een looptijd korter van 1 maand?
  • U dient direct contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart (https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelf-regelen/kaart-is-defect) om daar een vervangende OV-chipkaart aan te vragen.
     
  • Wanneer u de vervangende OV-chipkaart heeft ontvangen, dient u  het nieuwe OV-chipkaartnummer te wijzigen in uw account via www.mijnsyntus.nl  in verband met eventuele bestellingen via Mijn Syntus in de toekomst.
     
  • Uit coulance stelt Syntus een tijdelijke reisbrief op voor de resterende looptijd van het zichtabonnement met een maximum van één tijdelijke reisbrief  per jaar. Deze verklaring is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren (088 – 033 1360 - lokaal tarief).

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf met onze nieuwsbrief op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en reisinformatie.