Het juiste vervoerbewijsvoor u geselecteerd. Dat vinden wij logisch.
2 vrouwen wachten op de bus

Verkeerde halte geregistreerd

Als uw OV-chipkaart bij het uitchecken een verkeerde halte heeft geregistreerd dan kunt u geld terug vragen. 

Hoe vraag ik geld terug?

U kunt op drie manieren geld terugvragen:

  • Mijn Syntus. Uw voordeel van Mijn Syntus is dat, wanneer u vaker een reactie stuurt naar Syntus, u slechts één keer uw persoons- en adresgegevens hoeft in te geven. 
  • Schriftelijk. Voor het versturen van uw brief kunt u gebruik maken van ons Antwoordnummer 429, 7400 VB Deventer. Een postzegel is niet nodig.
  • Serviceformulier. Telefonisch aan te vragen via 088 – 0331 360. Voor het versturen kunt u gebruik maken van ons Antwoordnummer 429, 7400 VB Deventer. Een postzegel is niet nodig. 
Hoe werkt Mijn Syntus?
  • U registreert zich eenmalig in Mijn Syntus (voor particulieren)
  • U kiest voor de optie Mijn reactie
  • U maakt een nieuwe reactie aan
  • U kiest hiervoor uit voorgedefinieerde categorieën
  • U ontvangt in Mijn Syntus een antwoord van de Klantenservice
    (tevens ontvangt u email dat het antwoord klaar staat)
Wanneer moet mijn verzoek zijn ingediend?

Binnen 6 maanden (geteld vanaf de dag van de reiservaring) moet uw verzoek om geld terug te krijgen bij Syntus zijn ingediend. Per verzoek bekijkt Syntus of er een vergoeding gegeven wordt. 

Wanneer kan ik een reactie verwachten?

U ontvangt meestal binnen 3 weken een reactie van de Syntus Klantenservice. Als dit ons door omstandigheden niet lukt, dan krijgt u bericht dat u binnen 3 maanden alsnog een reactie van ons ontvangt. 

Hoe kan ik bezwaar maken?

Als u het niet eens bent met ons antwoord dan kun u in bezwaar gaan. Klik op onderstaande link indien u bezwaar wilt maken tegen het antwoord van Syntus:
Vier instanties om bezwaar te maken tegen het antwoord van Syntus

Vragen?Bel Klantenservice
088 - 033 13 60
24/7 bereikbaar

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf met onze nieuwsbrief op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en reisinformatie.